Garancija i reklamacije

Ixilia garantuje za kvalitet svih proizvoda iz svog asortimana, kao i usklađenost istih sa navedenim specifikacijama na sajtu.

U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu, slobodno nas kontaktirajte. Budite uvereni da smo spremni i voljni da rešimo svaku nastalu situaciju.

 

Reklamacije se mogu podneti u slučaju kada je isporučeni proizvod stigao oštećen na Vašu adresu, nekompletan ili ako proizvodi nisu u skladu sa Vašom porudžbinom.

Ukoliko iz bilo kog razloga smatrate da proizvod koji ste kupili ne funkcioniše kako treba, pošaljite nam e-mail a mi ćemo Vas zamoliti da popunite formulare za reklamaciju.

Reklamacije se šalju na email: office@ixilia.rs, ili na adresu: Vuka Vrčevića bb, Beograd, Srbija.

Ukoliko je zahtev za zamenu proizvoda/vraćanje novca osnovan i u skladu sa zakonom, Ixilia d.o.o. će izvršiti zamenu proizvoda, odnosno, povraćaj novca na Vaš račun u roku od 15 radnih dana.

Reklamacija ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale nepravilnim i nestručnim rukovanjem proizvodom. U nepravilno rukovanje su uključeni i propusti poput spajanja uređaja na izvore energije koji nisu propisani uputstvom za rukovanjem kao i korišćenje uređaja u nepredviđenim uslovima i prostorima. Pravo na reklamaciju kupac gubi i u slučaju neovlašćenog popravljanja proizvoda kao i popravljanjem od strane trećeg lica koje nije ovlašćeno od strane Prodavca ili proizvođača. 

Kupac može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava usled nesaobraznosti poručene robe i prava po osnovu garancije, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.

Zamena proizvoda, povrat robe/povrat novca

Zamena proizvoda, povrat robe/povrat novca se primenjuje isključivo u slučaju prihvaćene reklamacije.

Uslovi za vraćanje novca usled nezadovoljstva isporučenim proizvodom ili iskorišćenom uslugom:

Vraćanje proizvoda usled nezadovoljstva možemo uvažiti isključivo ukoliko je proizvod vraćen u originalnoj ambalaži i uz originalni račun i svu propratnu dokumentaciju. Ukoliko je roba plaćena karticom putem interneta, Ixilia d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrše isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja.